cal_formPage 1PathPathlogoFill 19

Winnaar 100.000 zakelijke klanten actie schenkt 5.000 euro aan Stichting MAX Maakt Mogelijk

Reclamebureau Albrecht Design, winnaar van de ‘100.000 zakelijke klanten’-actie van Oxxio, schenkt 5.000 euro aan energiebesparende maatregelen aan Stichting MAX Maakt Mogelijk. Dit is een onafhankelijke stichting gelieerd aan Omroep MAX die met projecten beoogt het welzijn van ouderen te verbeteren.

Het bureau schenkt dit bedrag omdat het de doelstellingen van deze stichting ondersteunt. Albrecht Design investeerde eerder 2.500 euro van de hoofdprijs van 5.000 euro in energiebesparende maatregelen voor de eigen onderneming. Het resterende bedrag is door het bedrijf geschonken aan de stichting. Oxxio vult het bedrag weer aan tot 5.000 euro.

De Stichting MAX Maakt Mogelijk investeert het ontvangen bedrag in energiebesparende maatregelen voor het Floresti ziekenhuis in Moldavië. Jan Slagter, directeur van Omroep MAX en presentator van het programma MAX Maakt Mogelijk, nam de cheque ter waarde van 5.000 euro onlangs officieel in ontvangst van Jochem Albrecht, directeur van Albrecht Design.

Oxxio verkoopt sinds 2002 groene stroom en gas aan zakelijke klanten. Naar aanleiding van het 100.000e bedrijf dat zich aan bij de energieleverancier aansloot, zette Oxxio een actie op onder de bestaande zakelijke klanten. Bedrijven vulden op de speciale actiewebsite www.honderdduizendklanten.nl de zin ‘Ik ben een van de 100.000 klanten van Oxxio Zakelijk, omdat…..’ aan en vulden hun gegevens in. Via een loting is de winnaar bepaald.

Naast de geldprijs verlootte Oxxio tien iPads onder bestaande zakelijke klanten.