Hier hoef je ons niet meer voor te bellen

Voor stroom en gas brengen wij één termijnbedrag in rekening. Dit termijnbedrag wordt berekent op basis van het historischverbruik in jouw woning van de afgelopen 3 jaar.
Het bedrag is opgebouwd uit verschillende onderdelen:

  • 47 % overheidsheffingen
  • 16 % netbeheerkosten voor de netbeheerder
  • 37 % leveringskosten voor Oxxio


Je betaalt het hele bedrag aan Oxxio. Wij dragen het voor je af aan de netbeheerder en de overheid, wel zo makkelijk.

Word je klant bij Oxxio?
Dan berekenen we je termijnbedrag op basis van het historisch verbruik, dit ontvangen wij van je netbeheerder.

Eén keer per jaar vragen wij je om je meterstanden door te geven. Op basis van deze meterstanden maken we je jaarnota op. Naar aanleiding van het verbruik op je jaarnota berekenen we je nieuwe termijnbedrag.

Is het termijnbedrag niet naar wens? Wijzig het dan eenvoudig via Mijn Oxxio.

"
Je eigen Oxxio-account aanmaken is zo gedaan. Een kwestie van één keer registreren en daarna kun je inloggen wanneer je wilt, op de Oxxio App (voor Apple en Android) én in Mijn Oxxio. Hoe?
1. Download de Oxxio App
2. Geef aan of je al klant bent of nog niet
3. Al klant? Dan hebben we een aantal gegevens van je nodig, zoals je klantnummer.
4. Vul je emailadres in en kies een wachtwoord.
5. Bevestig je account. Je ontvangt hiervoor van ons een email, direct als je je account hebt aangevraagd.

Zit je achter de laptop of computer? Maak dan je account aan via Oxxio.nl/mijnoxxio.

Heb je al een Oxxio-account? Check dan of je wel de juiste inloggegevens hebt gebruikt. Weet je je gebruikersnaam of wachtwoord niet meer? Geen probleem, je vraagt eenvoudig een nieuwe op via deze link.

Elk jaar krijg je een jaarnota per e-mail. Kijk even in Mijn Oxxio, als je wilt weten in welke maand jij je jaarnota krijgt.

Met een slimme meter, en jouw toestemming om die uit te lezen, lezen we je meterstanden automatisch uit. Dus hoef je zelf geen meterstanden door te geven. Als je een traditionele meter hebt, dan vragen wij je vanzelf om je meterstanden door te geven. Heel gemakkelijk, via Mijn Oxxio en de Oxxio App.

Ga naar Mijn Oxxio

Lees meer over de jaarnota

Regel 't zelf met de Oxxio App

  • Je contractgegevens en jaarnota inzien
  • Direct je termijnbedrag wijzigen
  • Gemakkelijk je gegevens aanpassen
  • Direct je feedback delen met het App ontwikkelteam

Meer over de Oxxio App

Bel ons op 0900 - 55 66 777

(55 cent per gesprek + je belkosten) op werkdagen van 8.30 tot 19.00 uur.

Bekijk hier alvast ons keuzemenu

Meer over de servicebelofte van Oxxio

Storingen 0800 - 9009 (gratis)

Meld een storing in je gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom. Bel 24 uur per dag 0800 - 9009 (gratis). Je melding gaat direct naar je lokale netbeheerder voor gas en/of stroom, zodat deze meteen maatregelen kan treffen.

Storingen 0800 - 9009 (gratis)

Meld een storing in je gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom. Bel 24 uur per dag 0800 - 9009 (gratis). Je melding gaat direct naar je lokale netbeheerder voor gas en/of stroom, zodat deze meteen maatregelen kan treffen.

Stuur een e-mail

Tussen 8.30 en 19.00 uur helpen we je graag telefonisch. Dat gaat 't snelst. Buiten deze tijden kun je ons een e-mail sturen, dan krijg je binnen 3 dagen reactie.

Stel een e-mail

Heb je je antwoord niet kunnen vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier. Binnen 3 dagen krijg je antwoord.

Stel je vraag