• Top 10
  • Meterstanden
  • Termijnbedrag
  • Jaarnota
  • Verhuizen
  • Aanmelden
  • Mijn Oxxio / Oxxio App
  • Betalen
  • Acties en campagnes
  • Contract
  • Aansluiting

Inzicht in je verbruik

Inzicht in je verbruik

Je energierekening, die hou je graag zo laag mogelijk. Hoe? Gaan wij je bij helpen! Met de EnergieMonitor. Dat is een set van handige tools die je grip geven op je kosten.

Bekijk de tools

Meterstanden
doorgeven

Vragen?

Wijzigingen
doorgeven

Regel 't zelf met Mijn Oxxio

Regel 't zelf met Mijn Oxxio!

Geef wijzigingen door en regel al je energiezaken direct zelf via de Oxxio App en Mijn Oxxio.

  • Termijnbedrag wijzigen
  • Verhuizing doorgeven
  • Nog veel meer!
Naar Mijn Oxxio
Bel ons

Bel ons op 0900 – 55 66 777

(55 cent per gesprek + je belkosten) van 8.30 tot 19.00 uur.

Telefonische keuzemenu 0900 – 55 66 777

Bel je 0900 – 55 66 777 (55 cent per gesprek + je belkosten) van 8.30 tot 19.00 uur, dan hoor je eerst een keuzemenu. Zo kunnen we je direct doorverbinden met de juiste klantadviseur en kunnen we je zo snel en goed mogelijk helpen.

Lees meer over de servicebelofte van Oxxio

Welkom bij Oxxio

  • Wachttijd wordt opgehaald...
  • 84%

    Tevreden klanten
  • 0
    sec

    Wachttijd op dit moment
    Laatste update: 10:47
  • closed

    We zijn op dit moment gesloten
Storing

Storingen 0800 - 9009 (gratis)

Meld een storing in je gas- of stroomlevering direct bij het Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom. Bel 24 uur per dag 0800 - 9009 (gratis). Je melding gaat direct naar je lokale netbeheerder voor gas en/of stroom, zodat deze meteen maatregelen kan treffen.

Stel je vraag
(Na 19.00 uur)

Stuur een email

Tussen 8.30 en 19.00 uur helpen we je graag telefonisch. Dat gaat ’t snelst. Buiten deze tijden kun je ons een e-mail sturen, dan krijg je binnen 3 dagen reactie.

Stel je vraag

Heb je je antwoord niet kunnen vinden? Stuur ons dan buiten kantoortijd een mail via het contactformulier. Binnen enkele dagen krijg je antwoord.

Stel je vraag
Social

Stel je vraag via Social media

Op Facebook en Twitter kun je je vraag aan onze Klantenservice stellen. Stuur een bericht op Facebook of richt je tweet aan @Oxxio voor direct contact.