cal_formPage 1PathPathlogoFill 19

Oxxio wint Klacht.nl Award 2017

Klachten van onze klanten zijn natuurlijk nooit leuk. En het is zeker niet iets waar we trots op zijn. Toch zijn we blij met nóg een extra award over 2017. Want Oxxio wint de Klacht.nl Award 2017 voor het naar tevredenheid oplossen van 100% van de binnenkomende consumentenklachten. We hebben focus op feedback die klanten ons geven. En doen enorm ons best om onze klanten snel en goed te helpen. De award is een bevestiging dat we op de goede weg zijn.

Voorkomen is beter dan genezen
Om klachten te voorkomen en klanten tevreden te houden zijn we bij Oxxio continu bezig met het verbeteren van onze services. We verzamelen alle klantfeedback die via verschillende kanalen, zoals de chat in de Oxxio App of de Social Media binnenkomen. En de belangrijkste onderwerpen (met de meeste klachten of de grootste impact op klanten) pakken we als eerst op.

Vol Energie Vooruit
Het afgelopen jaar hebben we daar goede stappen in gemaakt, samen met onze klanten. Dit kun je ook terugzien op ons platform Vol Energie Vooruit. Hier laten we in de reeks #Opgelost video’s zien welke feedback we van klanten hebben ontvangen en wat we ermee hebben gedaan. Zoals een verbetering van de jaarnota.

Van 100% opgelost naar 0% klachten
De award is een bevestiging van onze klantfocus. Maar natuurlijk sluit deze niet aan op onze uiteindelijke ambitie: geen klachten meer. Naar iedereen die een klacht heeft doorgegeven: bedankt! Met jullie feedback kunnen we onze services verbeteren. Daarom gaan we ook dit jaar weer vol energie mee aan de bak!

Meer weten over de Klacht.nl awards