cal_formPage 1PathPathlogoFill 19

OXXIO VIERT EEN FEESTJE

Hilversum, 2 april 2015 – Deze week start Oxxio een nieuwe campagne, waarin de vernieuwde app een centrale rol speelt. Doel is de Nederlandse consument, zowel klanten als niet-klanten, te laten zien dat ze met de Oxxio App hun energieverbruik kunnen monitoren om zo hun energiekosten te verlagen. Het is een 360 graden campagne, waarin Oxxio heeft gekeken naar de optimale mix van televisie-, radio-, online- en printkanalen. Onderdeel van de nieuwe campagne zijn de ‘appic’ commercials die vanaf volgende week op tv te zien zijn.

“In de afgelopen jaren zijn we uitgegroeid van een gedreven prijsvechter tot innovatieve speler binnen de energiemarkt. Waarbij we ons rebelse karakter niet hebben verloren. We willen deze positie nog verder laden en versterken. In de campagne laten we zien dat we meer zijn dan een energieleverancier, we zijn een energiecoach. En niet alleen voor onze klanten, maar voor heel Nederland”, aldus Hendrik Greven, Manager Brand Development & PR bij Oxxio. Greven: “We beseffen echter heel goed dat energie en energieverbruik in de ogen van de consument niet de populairste onderwerpen zijn. De markt is ondoorzichtig en energiekosten behoren tot de hoogste uitgaven binnen een huishouden. Met onze gratis app krijgt iedereen in Nederland inzicht in en controle over hun energieverbruik. Zo kunnen alle app-gebruikers, klanten en niet-klanten, hun rekening verlagen. En dit voordeel moet uiteraard worden gevierd, vandaar dat het in onze campagne draait om het vieren van een #appic feestje.”

Bekijk de #Appic commercial