Oxxio gooit hoge ogen met iPad-actie
- Home
- Over Oxxio
- Nieuws & Pers
- Oxxio gooit hoge ogen met iPad-actie
Oxxio gooit hoge ogen met iPad-actie
Het succes van de actie is het bewijs dat de nieuwe positionering van Oxxio werkt. Consumenten vragen om keuzevrijheid en extra online service: dat is precies wat Oxxio biedt. Los van het feit dat een iPad een gewilde gadget is, profiteren klanten met de Apple-tablet eenvoudig van de Oxxio-apps. Hiermee hebben ze inzicht in hun energieverbruik en kunnen ze de besparingsmogelijkheden kiezen die bij hen passen.
Apps als de EnergieMonitor en de BespaarCheck bieden klanten inzicht in hun energiehuishouding. Hierdoor zijn ze meer dan ooit in staat om te bezuinigen op energie. Eerder introduceerde Oxxio ook al hulpmiddelen als Mijn Oxxio en de BespaarAssistent, en een samenwerking met de Energie Bespaarshop. Met de nieuwe iPad en de overzichtelijke Oxxio-tools heeft een klant zijn of haar energieverbruik dus letterlijk ‘in eigen hand’.
De iPad-actie startte op 16 april met een grootschalige media campagne op radio, televisie en in dagbladen. Daarnaast kunnen klanten en niet-klanten meespelen met de Oxxio-bingo op facebook: www.facebook.com/oxxio, en kans maken op een iPad.