cal_formPage 1PathPathlogoFill 19

Oxxio gooit hoge ogen met iPad-actie

Actie iPad ongekend succes: 10.000 overstappers in twee weken Hilversum, 7 mei 2012 — De iPad-actie van Oxxio is een groot succes. Consumenten die de sinds de start van de actie een contract afsloten voor een periode van drie jaar, ontvangen een nieuwe iPad. Tijdens de actieperiode realiseerde het energiebedrijf ruim drie keer meer verkopen dan in ‘gewone’ weken. Ruim tienduizend consumenten zijn al overgestapt.  

Het succes van de actie is het bewijs dat de nieuwe positionering van Oxxio werkt. Consumenten vragen om keuzevrijheid en extra online service: dat is precies wat Oxxio biedt. Los van het feit dat een iPad een gewilde gadget is, profiteren klanten met de Apple-tablet eenvoudig van de Oxxio-apps. Hiermee hebben ze inzicht in hun energieverbruik en kunnen ze de besparingsmogelijkheden kiezen die bij hen passen.

Apps als de EnergieMonitor en de BespaarCheck bieden klanten inzicht in hun energiehuishouding. Hierdoor zijn ze meer dan ooit in staat om te bezuinigen op energie. Eerder introduceerde Oxxio ook al hulpmiddelen als Mijn Oxxio en de BespaarAssistent, en een samenwerking met de Energie Bespaarshop. Met de nieuwe iPad en de overzichtelijke Oxxio-tools heeft een klant zijn of haar energieverbruik dus letterlijk ‘in eigen hand’.

De iPad-actie startte op 16 april met een grootschalige media campagne op radio, televisie en in dagbladen. Daarnaast kunnen klanten en niet-klanten meespelen met de Oxxio-bingo op facebook: www.facebook.com/oxxio, en kans maken op een iPad.