Oxxio gaat terug naar de basis: energie
- Home
- Over Oxxio
- Nieuws & Pers
- Oxxio gaat terug naar de basis: energie
Oxxio gaat terug naar de basis: energie
Oxxio wil zich volledig richten op haar kernactiviteiten: een klantgericht productenaanbod in de energie. De verbreding buiten de energiesector met Internet, TV & Bellen biedt klanten een totaalpakket, maar vraagt van de organisatie ook een andere klantbenadering. Reden voor Oxxio om de focus terug te brengen naar energie en de (online) dienstverlening aan de klant verder te ontwikkelen. Deze keuze betekent ook dat Oxxio haar dienstverlening op het gebied van Internet, TV & Bellen op termijn overdraagt.
Wat betekent dit voor klanten die Internet, TV & Bellen afnemen?
Voor klanten met Internet, TV & Bellen heeft Oxxio een goede oplossing gevonden: per 1 juni 2021 draagt zij de Internet, TV & Bellen contracten over aan KPN B.V. Met behoud van dezelfde voordelige tarieven en voorwaarden die de klant op dat moment bij Oxxio heeft. Voorlopig blijft Oxxio de dienstverlening aan deze klanten doen, ook na 1 juni, maar dan namens KPN. Dus voor vragen kan de klant nog bij Oxxio terecht. Pas na de zomer gaat Internet, TV & Bellen technisch over naar KPN.
Wat betekent dit voor klanten die energie én Internet, TV & Bellen afnemen?
Voor Oxxio-klanten met een Combipakket (energie én Internet, TV & Bellen) geldt dat hun Internet, TV & Bellen-product per 1 juni 2021 wordt overdragen aan KPN. En het mooie is: ook daarna blijft de klant van voordeel genieten. Het Combivoordeel wordt per 1 juni 2021 omgezet in een vast voordeel. Het voordeel wordt daarmee losgekoppeld van het energiecontract. Het contract voor energie bij Oxxio loopt uiteraard gewoon door, ook na de technische overdracht van Internet, TV & Bellen aan KPN.
Meer weten?
Op oxxio.nl/kpn staan de meest gestelde vragen over dit onderwerp. Andere vragen kunnen ook gesteld worden via Oxxio.nl/service of telefonisch via 088 – 89 55 980 (op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur).