Rianne,

Waarom kan ik niet inloggen in de app?

7 september 2017
Een vraag die regelmatig bij onze service crew binnenkomt: waarom kan ik niet inloggen? Irritant, gedoe….snappen we helemaal. Je hebt net besloten in je energie te duiken (niet je favoriete bezigheid), je wilt inloggen…en het lukt niet. We helpen je daarom graag met de oplossing!

De meest voorkomende redenen

Oxxio werkt met verschillende systemen en technieken en helaas gaat er weleens wat mis. onze IT-bazen doen dan hun uiterste best om het snel op te lossen. Maar als inloggen niet lukt, dan heeft het meestal een van de volgende twee redenen:
 
  1. Je bent al eerder klant geweest bij Oxxio
  2. Je gebruikt per ongeluk een onjuiste gebruikersnaam

Rianne legt je in onderstaande video precies uit wat er misgaat in deze 2 situaties. En ze vertelt je hoe je ervoor zorgt dat je wel kan inloggen. Is dit bij jou niet de reden? Dan kun je alsnog 't beste even contact met ons opnemen.

Gerelateerde artikelen

Ik ben overgestapt. Hoe nu verder?

Bekijk de stappen

Het nota-overzicht in de Oxxio App

Bekijk hier het nota-overzicht

Waarom zijn de energieprijzen gestegen?

Hoe komt dit?