Waarom vraagt de app nog steeds om mijn meterstanden?,

Waarom vraagt de app nog steeds om mijn meterstanden?

17 mei 2017
Systemen en technieken kunnen altijd beter! Zo ook onze Oxxio App. Er is een foutje ontdekt en daar wordt nu aan gewerkt. Evelien vertelt je in de video hieronder wat er mis ging, hoe we het oplossen en wanneer het klaar is.

Een automatisch seintje

Wanneer je een nieuwe, slimme meter krijgt lijkt de app er niet aan te kunnen wennen. Hij blijft je automatisch vragen om je meterstanden handmatig in te voeren, terwijl dat niet meer nodig is met een slimme meter. Foutje, bedankt! De app moet zo aangepast worden, dat het automatische seintje uitgaat als je een slimme meter hebt gekregen.

Gerelateerde verhalen

Lage energietarieven

Waarom zijn de energieprijzen gestegen?

Hoe komt dit?
Vragend kijken

Wat staat er op jouw eerste jaarnota?

Moet ik bijbetalen of krijg ik geld terug
Zo sluit je razendsnel energie af voor je eerste huis

Zo sluit je razendsnel energie af voor je eerste huis

Meld je aan