cal_formPage 1Page 1PathPathtel_icologoFill 19

Stichting Consumentenlijn Telemarketing

Oxxio is aangesloten bij de Stichting Consumentenlijn Telemarketing (SCT), een instantie waar de consument terecht kan met vragen en klachten over telemarketing. Zo zorgen we er onder andere voor dat onze klanten op een prettige en goede manier worden benaderd.

Klantvriendelijke telemarketing

Het doel is om het je gemakkelijker te maken een klacht in te dienen over telemarketing. Klachten worden door de Stichting Consumentenlijn Telemarketing aangenomen, geregistreerd en doorgestuurd naar het bedrijf in kwestie. Alle leden van de SCT krijgen continu terugkoppeling over de manier waarop zij aan telemarketing doen. Zo kan de telefonische benadering van consumenten steeds verbeterd worden. Concreet betekent dit bijvoorbeeld dat je door ons altijd op een klantvriendelijke manier te woord wordt gestaan.

De Stichting Consumentenlijn Telemarketing

De SCT is een initiatief van het Nederlandse bedrijfsleven dat gebruik maakt van de telefoon als verkoopkanaal. Naast het aannemen en verwerken van klachten, verstrekt de SCT ook informatie over telemarketing en de recht van de consument. Daarnaast informeert de SCT de consument over onder meer politieke besluitvorming en gedragscodes.

Lees meer over de Stichting Consumentenlijn Telemarketing op de website van bel-me-niet