- Home
- Klantenservice
- Kwalitatieve klantenservice
Kwalitatieve klantenservice
Goede service vinden we heel belangrijk. Daarom mag je van ons verwachten dat je snel en op de juiste manier geholpen wordt. We proberen om elk gesprek op een zo prettig mogelijke manier voor jou te laten verlopen. Om dit mogelijk te maken, toetst een onafhankelijk panel dagelijks onze Klantenservice op klanttevredenheid. Ook meten we de gemiddelde wachttijd en het percentage gesprekken dat in 1 keer wordt opgelost.Onze servicebelofte
Wij beloven:Klanttevredenheid
Om de servicebelofte kracht bij te zetten heeft Oxxio het convenant van de Klantenservicefederatie ondertekend. Lees meer over dit convenant.Vragen, problemen of klachten? Jouw rechten als consument
Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je voor de volle 100% tevreden bent. Toch kan er altijd iets misgaan. En dat willen we dan graag samen met je oplossen. Vragen, problemen of klachten kun je telefonisch, per mail of Social Media aan ons melden. Vermeld hierbij altijd even (op Social Media in een persoonlijk bericht) je klantnummer en je persoonlijke gegevens.Klantenservice
Heb je vragen? Op www.oxxio.nl/klantenservice vind je uitleg over verschillende onderwerpen. Vind je geen antwoord op je vraag? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 088 - 89 55 999 (je betaalt je normale belkosten).Een klacht over de oplossing?
Ben je niet tevreden over de oplossing van je klacht? Meld het ons! Dat kan per e-mail of brief. Je brief stuur je naar ons postadres:Oxxio KlantenservicePostbus 100
3000 AC RotterdamJe klacht en de gevolgde procedure wordt opnieuw beoordeeld en er wordt ook gecontroleerd of de klacht correct behandeld is. Afhankelijk van de ernst van je klacht krijg je een vast contactpersoon aangewezen. Hierover krijg je uiterlijk binnen 4 weken schriftelijk bericht.
Geschillencommissies voor Consumentenzaken
Vind je dat Oxxio je klacht niet goed heeft behandeld? Dan kun je een externe, onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) doet een uitspraak die voor beide partijen bindend is. Over de onafhankelijke geschillencommissie vind je meer informatie op www.sgc.nl. Wil je ze liever even bellen? Dan kun je de geschillencommissie bereiken via 070 - 310 53 10. Je kunt een geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform.Ik wil meer weten over mijn rechten als energieconsumentKlanttevredenheid
Om de servicebelofte kracht bij te zetten heeft Oxxio het convenant van de Klantenservicefederatie ondertekend. Wil je daar meer over weten? Klik dan hier.28 sec. gemiddelde wachttijd per gesprek
79% van de klanten was tevreden
7.0 gemiddeld rapportcijfer