Betaling gemist?
Is de automatische incasso mislukt? Op deze pagina lees je wat er gebeurt als je niet op tijd betaalt en welke stappen we zetten na een gemiste betaling. Maar ook welke mogelijkheden er voor jou zijn als betalen echt niet lukt.Betalen met iDEAL of zelf overmaken
Het kan gebeuren dat er een keer te weinig geld op je rekening staat op het moment dat wij het bedrag willen afschrijven. Is de automatische incasso mislukt, dan kun je je nota alsnog eenvoudig zelf met iDEAL betalen in de Oxxio App of Mijn Oxxio.Geen fan van iDEAL? Maak het bedrag dan zelf over naar rekeningnummer NL56 ABNA 0606 0601 11 t.n.v. Oxxio Nederland BV (ABN AMRO te Rotterdam). Vermeld altijd je klantnummer bij je overschrijving. Wij zorgen dan dat je betaling goed wordt verwerkt.
Wil je de waarborgsom aan Oxxio betalen? Maak deze dan alleen naar ons over via de speciale AcceptEmail die je van ons hebt ontvangen.
Stappen die we zetten na een gemiste betaling
Als de situatie erom vraagt, dan kunnen we besluiten om af te wijken van dit standaardproces en stappen overslaan.Mogelijkheden voor jou