Overstappen is zo gepiept

Wat slim dat je wil overstappen naar Internet, TV & Bellen van Oxxio. Want met onze superscherpe prijs en blijvend Combivoordeel, kun je maandelijks flink besparen. Kies je voor een extra snelle activatie dan helpen we je met onze Opzeghulp. Heb je meer geduld, dan kun je ook gebruik maken van onze Overstapservice.

Super snel online

Meld je je aan bij Oxxio, dan kun je kiezen voor een supersnelle activatie zodat je al na 18 dagen kunt internetten, tv-kijken of bellen. Kies je voor deze extra service, dan zeg je het contract bij je huidige aanbieder zelf op met onze Opzeghulp. Ligt je activatiedatum verder dan 35 dagen in de toekomst? Dan kun je gebruik maken onze Overstapservice en zeggen wij voor je op.

Image

Altijd soepel overstappen

Je bent zo ver, je wil overstappen naar Oxxio. Alleen je ziet op tegen papierwerk of erger nog, een dag zonder internet. No worries, bij Oxxio helpen we je altijd om de overstap soepel te laten verlopen. Opzeggen doe je heel eenvoudig zelf met de Opzeghulp óf met onze Overstapservice. Beide opties hebben we supermakkelijk gemaakt.

Zo werkt de Opzeghulp

Opzeggen gedoe? Nee hoor. Met de Opzeghulp is dit klusje snel en compleet geklaard. Handig voor de snelle overstappers maar ook voor de mensen die graag de touwtjes zelf in handen houden. Zo werkt ‘t:

  1. Geef bij je aanmelding aan dat je zelf opzegt bij je huidige aanbieder.
  2. Binnen een dag mailen we je de definitieve activatiedatum. Gebruik deze datum om op te zeggen bij je huidige aanbieder.
  3. Vul deze voorbeeld opzegbrief in stuur ‘m naar een van de aanbieders uit deze adressenlijst. Met deze brief ben je gegarandeerd van een complete opzegging.
  4. Zorg ervoor dat je per mail of post een bevestiging van de opzegging ontvangt.
  5. Dat is alles! Je levering kan starten.

Via de Overstapservice

Is je activatiedatum meer dan 35 dagen in de toekomst én is je huidige aanbieder aangesloten bij COIN, dan kun je gebruikmaken van onze Overstapservice. COIN is een samenwerking tussen aanbieders van elektronische communicatiediensten en -netwerken. De meeste aanbieders zijn lid, dus dikke kans dat het goed zit. Zo werkt onze Overstapservice:

  1. Kun je gebruik maken van de Overstapservice? Dan zie je dat bij je aanmelding.
  2. Vink deze optie aan en dan zeggen we voor jou het contract bij 1 partij op, je huidige internetaanbieder. Hier heb je dus geen omkijken naar.
  3. Heb je een aanvullende contract voor tv en/of bellen bij een andere aanbieder? Gebruik daarvoor dan de voorbeeld opzegbrief en adressenlijst.
  4. Zorg ervoor dat je per mail of post een bevestiging van opzegging ontvangt.
  5. Ook zorgen we ervoor dat je nieuwe activatiedatum afgestemd is met de andere aanbieder. Zo kom je geen dag zonder internet te zitten.

Veelgestelde vragen