cal_formPage 1PathPathlogoFill 19

2e Prijs bij CustomerFirst Awards 2018

Woohoo! Wij hebben de tweede prijs gewonnen met de CustomerFirst Technology Award 2018! Een mooie beloning voor de verbeteringen in onze digitale service. Voor deze award beoordeelde de jury de technologische toepassing in de klantreis. Deze moest hoog scoren op het gebied van gebruiksgemak, snelle dienstverlening, transparantie en proactiviteit. Natuurlijk gingen we voor de eerste plaats, maar we zijn absoluut trots op onze prijs. Nu hebben we nóg meer motivatie om te knokken voor de beker volgend jaar!

Onze digitale held O.

Wij hebben er hard aan gewerkt om onze app zo snel en efficiënt mogelijk te maken. Onze chatbot is onze digitale held. Energiebuddy O. staat 24/7 voor je klaar in de app. Hij wordt steeds slimmer en kan steeds complexere gesprekken voeren. O. houdt ook van grapjes, heb je het al weleens geprobeerd?

Onze digitale buddy geeft antwoord op je vragen, lost problemen op en geeft tips om energie te besparen. Wel zo handig! Natuurlijk kan je service altijd verbeteren. Zo zorgen wij ervoor dat jij de beste service krijgt, tegen een superscherpe prijs. Dat zien wij als de ultieme uitdaging.

Appen in plaats van bellen

Uit ons onderzoek blijkt dat Oxxio-klanten liever appen dan bellen. Daarom zijn wij een tijd geleden een andere koers gaan varen en dat loont. Wij leggen de focus op onze app en de beste digitale service. Zo kun je gegevens zoals je termijnbedrag zelf aanpassen. Je kunt direct je nota inzien na het doorgeven van je meterstanden en een gemiste nota met iDeal betalen. Binnenkort voegen we daar inzicht in je verhuizing aan toe. Zo maken we de app elke dag een stukje beter.

Meer lezen

Ook interessant