• Home
  • Klantenservice
  • Internet, Tv & Bellen

Oxxio gaat Internet, TV & Bellen overdragen aan KPN

We gaan ons weer volledig richten op energie: het product dat al sinds 2000 onze basis vormt. Door de verbreding buiten de energiesector met Internet, TV & Bellen boden we onze klanten een totaalpakket, maar we hebben besloten de focus terug te brengen naar energie en onze (online) dienstverlening verder te ontwikkelen.

Deze keuze betekent dat we ons product Internet, TV & Bellen hebben overgedragen aan KPN. Vanaf 5 oktober gaan we gefaseerd Oxxio klanten overzetten naar KPN, we informeren je persoonlijk over het moment dat je overgezet wordt. Als klant behoud je dezelfde voordelige tarieven en voorwaarden die je nu bij ons hebt.

Om je gerust te stellen: wij regelen alles voor je en je komt door de overgang geen dag zonder Internet, TV & Bellen te zitten.

En heb je energie van ons? Daarin verandert helemaal niets, je blijft hiervoor gewoon bij Oxxio.

Ga ik bij KPN meer betalen?
Je houdt dezelfde voordelige abonnementstarieven en voorwaarden die je bij Oxxio had. Alleen de beltarieven veranderen. KPN zorgt ervoor dat je de eerste gratis maand BelOnbeperkt Nederland krijgt. Hiermee kan je onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland.
Je laatste Oxxio en 1e KPN factuur
Omdat je je Oxxio Internet, TV & Bellen abonnement vooruit betaalt, ontvang je binnen 2 weken na de overgang een slotfactuur van Oxxio. Zo weet je zeker dat je niets dubbel betaalt. De KPN factuur ziet er anders uit dan je gewend bent, maar veel blijft ook hetzelfde:
  • Je ontvangt een e-mail als je factuur klaarstaat
  • Je blijft de factuur op hetzelfde moment ontvangen
  • Je betaalt met automatische incasso, 3 dagen na onze factuur. Het bedrag wordt afgeschreven met KPN Internet: NL41INGB0000467598. Wil je dit niet? Blokkeer dan de incasso bij je bank
  • Kijk voor meer informatie alvast op kpn.com/factuur
Ik had Internet, TV & Bellen en energie van Oxxio. Wat betekent dit voor mij?

Sinds 1 juni 2021 is het contract voor Internet, TV & Bellen overgedragen aan KPN B.V. Daar merk je eigenlijk niets van. Je houdt dezelfde voordelige tarieven en voorwaarden die je op dat moment bij Oxxio had.

Sinds 1 juni 2021 is KPN B.V. verantwoordelijk voor de verwerking van je persoonsgegevens en is ook het privacystatement van KPN B.V. van toepassing. Dit kun je raadplegen op KPN.com/privacy. Je gegevens worden bij KPN even goed beschermd.

Sinds 1 juni kun je terecht bij KPN B.V. als je meer wilt weten over de verwerking van je persoonsgegevens of je rechten wilt uitoefenen.

Als je ook gas en elektriciteit van Oxxio afneemt, blijven we die producten natuurlijk graag gewoon aan je leveren. Ook nu we gestopt zijn met Internet, TV & Bellen.

Je laatste Oxxio factuur voor Internet, TV en Bellen?

Omdat je je Oxxio abonnement vooruit betaalt, krijg je geld terug. Je ontvangt binnen 2 weken na de overgang een slotfactuur van Oxxio.

Heb je ook nog andere diensten bij Oxxio, dan blijft dit abonnement gewoon doorlopen.

Kom ik nu zonder Internet, TV & Bellen te zitten?
Die overgang vindt plaats zonder onderbreking van de dienstverlening en er hoeft ook geen nieuwe apparatuur te worden geïnstalleerd.
Krijg ik een nieuw jaarcontract?
Je houdt dezelfde voordelige tarieven en voorwaarden die je op bij Oxxio had. Als je al langer klant bent, heb je geen jaarcontract meer. Je krijgt dan door de overgang ook geen nieuw jaarcontact. Als je wel een jaarcontract had met Oxxio voor Internet, TV & Bellen, dan neem je dat mee naar KPN. Hieraan verandert niets.
Blijft mijn apparatuur hetzelfde?
Alles blijft gewoon werken zoals je gewend bent, met dezelfde apparatuur en instellingen. Wel zo makkelijk.
Krijg ik een nieuw telefoonnummer bij KPN?
Je telefoonnummer blijft hetzelfde.
Wat gebeurt er met mijn opnames in mijn Opnemen Pakket?
De opnames van je Opnemen Pakket gaan gewoon mee.
Ik heb bij Oxxio een korting, houd ik deze korting?
Ja, als je een korting had bij Oxxio gaat die mee naar KPN. Wel kan het zijn dat deze iets anders op je factuur komt, maar het totaalbedrag wordt niet hoger.
Kan ik nu kosteloos opzeggen?
Alleen als je gebruik maakt van Bellen bij Oxxio kun je je contract opzeggen. De overige contractvoorwaarden blijven ongewijzigd. Als je een lopende jaarovereenkomst hebt met Oxxio voor Internet of Internet en TV, dan kun je deze niet kosteloos opzeggen.
Wat gebeurt er met mijn Combivoordeel?
Je Combivoordeel is sinds 1 juni 2021 een vast onderdeel van je Internet, TV & Bellen abonnement.
Ik heb al KPN Mobiel, krijg ik nu combinatievoordelen?
Ja, zodra je technisch over bent naar KPN ontvang je extra voordelen op KPN Mobiel als je naast Internet, TV & Bellen ook KPN Mobiel hebt en aan de voorwaarden voldoet.
Vanaf wanner kan ik met vragen over Internet, TV of Bellen bij KPN terecht?
Vanaf het moment dat je een KPN abonnement hebt kan je terecht bij de KPN klantenservice. Je krijgt een e-mail als je overgezet bent. Kijk op servicepagina kpn.com/service of bezoek de KPN winkel.
Wat zijn de voorwaarden voor Oxxio klanten?
Bekijk hier de nieuwe voorwaarden voor Oxxio klanten.
Wat zijn de oude en nieuwe beltarieven?
Hier vind je de Oxxio beltarieven. Hier vind je de KPN beltarieven.
Kan ik mijn voicemail berichten nog afluisteren
Ja, je voicemail berichten blijven bewaard
Oxxio App
Vanaf het moment dat je bent overgezet naar KPN kan je niet meer jouw Internet, TV & Bellen facturen inzien.