cal_formPage 1PathPathlogoFill 19

Teruggave op je Oxxio-jaarnota

Als we je meterstanden niet of niet op tijd ontvangen, dan maken we zelf een berekening. Hierdoor kan je jaarnota hoger uitvallen dan verwacht.

Wil je je meterstanden en daarmee ook je nota corrigeren? Vraag dan een correctienota aan. Dit kan in de Oxxio App en via Mijn Oxxio. Zijn je meterstanden lager dan onze inschatting, dan krijg je geld van ons terug. Let op: een correctienota moet binnen 3 maanden na de meterstandendatum (zie jaarnota) aangevraagd worden.

Klopt er iets anders niet op je jaarnota? Geef dat dan door, door met ons te chatten in de Oxxio App.

Je jaarnota

Elk jaar ontvang je een gespecificeerde nota van je energiekosten, je jaarnota. Op de jaarnota verrekenen we de termijnbedragen die je betaald hebt, met je werkelijke energieverbruik. Je werkelijke energieverbruik berekenen we op basis van je meterstanden. Zodra je jouw meterstanden hebt doorgegeven, maken we je jaarnota op. Dit kan ongeveer 4 weken duren.

Wil je weten wanneer je de jaarnota precies ontvangt? Check 't in de Oxxio App bij 'Contract info'. In de Oxxio App bekijk je al je nota's op het moment dat het jou uitkomt. Bij 'Mijn nota's' zie je namelijk alle nota's, betalingen en terugbetalingen van het afgelopen jaar handig in een overzicht bij elkaar.

Alles over je Jaarnota

Wanneer krijg je van Oxxio je geld terug?

Als uit je jaarnota blijkt dat je een bedrag van ons tegoed hebt, maken we dit binnen 7 dagen (na ontvangst van de correctienota) naar je over. Heb je nog openstaande facturen? Dan wordt het tegoed hier eerst mee verrekend.