Welkom bij Oxxio!

In je mailbox vind je de bevestiging van je aanmelding bij Oxxio. En binnen 2 dagen ontvang je per mail je overeenkomst met nog eens alle belangrijke voorwaarden op een rij.
Confetti

Dit gaan we voor je regelen

1

Aanmelding

We hebben je aanmelding ontvangen en mailen je een bevestiging

2

Controle

We gaan je gegevens controleren

3

Contract

Hierin vind je je termijnbedrag en startdatum

4

Oude leverancier

Wij zeggen je vorige contract op, als je deze hebt

5

Start levering

Je contract gaat in. Wij zijn er klaar voor om je energie te leveren!

Veelgestelde vragen

Overstappen naar Oxxio is zo gepiept, maar misschien heb je toch een vraag over je aanmelding. Daar geven we je graag supersnel een antwoord op. Hieronder vind je een antwoord op de meest gestelde vragen.

Wanneer ontvang ik mijn leveringsovereenkomst?

Direct na je aanmelding ontvang je een bevestigingsmail. Binnen 2 dagen na je aanmelding ontvang je de email met je leveringsovereenkomst en linkjes naar alle belangrijke voorwaarden. Op je leveringsovereenkomst staan ook je termijnbedrag en de datum waarop Oxxio start met energie leveren.

Wanneer start Oxxio met leveren?

Bij een overstap start Oxxio meestal binnen 6 weken na aanmelding met de levering van je energie. En in ieder geval uiterlijk 3 maanden na je aanmelding. Meld je je aan zonder dat je overstapt van een andere leverancier? Dan gaat je overeenkomst met Oxxio ongeveer 6 weken na je aanmelding in. Ook als je een maand opzegtermijn hebt bij je oude leverancier. Als je nog een overeenkomst bij een andere leverancier hebt, checkt Oxxio hoe lang dit nog loopt. Duurt dit korter dan 3 maanden? Dan wachten we nog even met je overstap. Zo voorkomen we dat je een opzegboete moet betalen aan je oude energieleverancier.

Kan ik mijn termijnbedrag aanpassen?

Verwacht je meer of minder te verbruiken dan het aantal kilowattuur en/of kubieke meter waar je termijnbedrag op is gebaseerd? Pas je termijnbedrag dan eenvoudig aan in je persoonlijke account in de Oxxio App (iOS en Android). Houd er wel rekening mee dat het kan zijn dat er nog één periode van je termijnbedrag in rekening wordt gebracht.
Staat je vraag hier niet bij? Bekijk dan de klantenservicepagina of ga naar de Oxxio App en stel je vraag pijlsnel via de chat.
Oxxio App

Inzicht en grip met de Oxxio App

Vind je het fijn om je energiezaken digitaal te regelen, waar en wanneer het jou uitkomt? Dan zit je goed bij ons. Met onze app heb je alle controle over jouw energie. Je kan zelf je termijnbedrag aanpassen en ziet precies hoeveel energie je verbruikt. Zo kun je verrassingen op je jaarnota voorkomen. En heb je vragen? Je kan 24/7 met ons chatten. Al je energiezaken, gewoon in je eigen zak.
Inzicht in je verbruik en kosten
Verhoog of verlaag zelf je termijnbedrag
Antwoord op al je vragen
Vanaf het moment dat je energie van ons ontvangt, kun je meteen een account aanmaken en het gemak van onze app ervaren!