Ben je al klant? Ook dan geldt onze vaste prijs! Lekker voorspelbaar. Check hier je verlengaanbod.

Kwalitatieve klantenservice

Goede service vinden we heel belangrijk. Daarom mag je van ons verwachten dat je snel en op de juiste manier geholpen wordt. We proberen om elk gesprek op een zo prettig mogelijke manier voor jou te laten verlopen. Om dit mogelijk te maken, toetst een onafhankelijk panel dagelijks onze klantenservice op klanttevredenheid. Ook meten we de gemiddelde wachttijd en het percentage gesprekken dat in 1 keer wordt opgelost.

Onze servicebelofte

Wij beloven:

 

  • Korte wachttijden.
  • Dat bijna alle klantgesprekken direct worden opgelost.
  • Oplossingsgerichte afhandeling.
  • Laag tarief gesprekskosten.

Klanttevredenheid

Om de servicebelofte kracht bij te zetten hebben we het convenant van de klantenservicefederatie ondertekend. Lees meer over dit convenant.
  • 28 sec. gemiddelde wachttijd per gesprek
  • 79% van de klanten was tevreden
  • 7.0 gemiddeld rapportcijfer

Klantenservice

Heb je vragen? Op Oxxio.nl/klantenservice vind je uitleg over verschillende onderwerpen. Vind je geen antwoord op je vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan telefonisch via 088 - 89 55 999 (je betaalt je normale belkosten).

 

Vragen, problemen of klachten?

Wij doen ons best om ervoor te zorgen dat je voor de volle 100% tevreden bent. Toch kan er altijd iets misgaan. En dat willen we dan graag samen met je oplossen. Vragen, problemen of klachten kun je telefonisch, per mail of Social Media aan ons melden. Vermeld hierbij altijd even (op Social Media in een persoonlijk bericht) je klantnummer en je persoonlijke gegevens.

Een klacht over de oplossing?

Ben je niet tevreden over de oplossing van je klacht? Meld het ons! Dat kan per e-mail of brief. Je brief stuur je naar ons postadres:

Oxxio Klantenservice
Postbus 100
3000 AC Rotterdam

Je klacht en de gevolgde procedure wordt opnieuw beoordeeld en er wordt ook gecontroleerd of de klacht correct behandeld is. Afhankelijk van de ernst van je klacht krijg je een vast contactpersoon aangewezen. Hierover krijg je uiterlijk binnen 4 weken schriftelijk bericht.

Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken

Blijf je vinden dat we je klacht niet goed behandelen? Dan kun je een externe, onafhankelijke geschillencommissie inschakelen. De Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) doet een uitspraak die voor beide partijen bindend is. Over de onafhankelijke geschillencommissie vind je meer informatie op Sgc.nl. Wil je ze liever even bellen? Dan kun je de geschillencommissie bereiken via 070 - 310 53 10. Je kunt een geschil ook voorleggen via het Europese ODR platform.

Ik wil meer weten over mijn rechten als energieconsument